دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
تصاویر/ دیدار معاون وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل گفت: سازمان بهزیستی با ایفای نقش حقیقی خود در قالب یک ارزش والای اجتماعی در خدمت محرمان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی در دیدار معاون وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارزش معنوی کمک به محرومین، اظهار داشت: رعایت حرمت و تکریم نیازمندان مورد تأکید قرآن کریم است و خداوند در این کتاب الهی می فرماید کار خیر با منت، ارزشی ندارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ترقی و تربیت روح انسان با خدمت به محرومان ممکن می‌شود، گفت: در آموزه‌های دینی ما، عبادت صرف معنا ندارد و بندگی خدا با خدمت خالصانه به مردم قشر مستضعف جامعه مفهوم واقعی پیدا می‌کند.

وی با یادآوری خدمات دولت سیزدهم و و روحیه جهادی و مشی محروم نوازی شهید رییسی، یادآور شد: رییس جمهور شهید ما خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می‌دانست و در این راه کارهای ماندگار از خود به یادگار گذاشته است.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل خاطرنشان کرد: سازمان ارزشمند بهزیستی با حرکت در مسیر منویات امامین انقلاب و انقلاب شکوهمند اسلامی، در جهت حمایت از نیازمندان، باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و حفظ آبروی محرومین شده است.

علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار گفت: سازمان بهزیستی یک جامعه متکثر از حیث فعالیت است و برنامه‌های متنوعی را در سه حوزه پیشگیری، توانبخشی و امور سلامت اجتماعی دارد.

وی اظهار کرد: حمایت‌های زیادی در سطوح مختلف دولت سیزدهم اتفاق افتاد و آثار توجه و موضوع تکافل اجتماعی بیش از گذشته در سازمان بهزیستی از طرف دولت برقرار است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha